If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Премери колко волта отиват на мотора на помпата (мери директно на мотора). Понякога от лоша ел. връзка моторът върти доста по-слабо и не може да развие достатъчно налягане.
Имал съм няколко случая, на спукан горивопровод вътре в резервоара.Това се случва най-често ,след смяна на бензиновата помпа, защото майстора не слага бензино-устойчив маркуч.На мойта 156-ца регулатора на налягане ми е вътре в резервоара, така че и там може да е проблема.За понижено захранване на помпата не мисля, че е веероятно, не че на 164-ката ми помпата не въртеше на 9-10v. Но и при 9 волта колата си палеше и вървеше ,само като напъна да изпреварвам глъхнеше. А за да спадне на 0.5 бара незнам на колко волта трябва да е на 5-ли, но на 5 дали вообще ще завърти помпата. Така че аз залагам, 90% спукан горивопровод вътре в резервоара, и 10% развален регулатор на налягане.
Alfa164 T.S 148++ HP
Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.
Да използвам темата, какъв манометър ми трябва за да измеря налягането на бензина на каляската от подписа?
По специално с каква резба се води,че трябва да е??
Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme
Comment